Fotografia wnętrz i architektury

Współczesny klient „kupuje oczami”.

Aż 90% treści odbieramy wzrokowo.

Jeżeli sprzedajesz lub wynajmujesz domy, mieszkania, pokoje lub inne nieruchomości profesjonalna fotografia wnętrz i obiektów architektonicznych wykorzystana w ofercie przyciąga i zatrzymuje uwagę klienta.

Nawet jeżeli nie sprzedajesz/wynajmujesz nieruchomości bezpośrednio, korzystna prezentacja wnętrz i obiektów firmy buduje jej pozytywny wizerunek i wpływa na nawiązywanie kontaktów biznesowych.

Fotografia wnętrz dla agencji nieruchomości.

To, że internet jest głównym kanałem pozyskiwania nabywców na rynku nieruchomości, szczególnie na rynku wtórnym, jest faktem. Oczywistością wręcz (wg. CBOS m.in. 64% osób dorosłych korzysta regularnie z internetu, dane z 2015r.).

Ale czy wiesz, że dla min. 77% klientów jakość fotografii, to w jaki sposób prezentują lokal jest, jest ważna? Że zdjęcie uważane jest za część opisu?
Skoro zdjęcie = opis, to słabe zdjęcie = niejasny, kiepski opis.
Wg analiz GlobalProduct dobra prezentacja produktu przekłada się nawet na 70% konwersji!

Porównaj – ten sam pokój, ten sam czas fotografowania.
Którą ofertą się zainteresujesz?

amatorska słaba fotografia wnętrza
amatorska słaba fotografia wnętrza
profesjonalna fotografia wnetrza -immago
profesjonalna fotografia wnętrza

Powyższe zdjęcia wykonano bezpośrednio po sobie (w tych samych warunkach oświetleniowych) i niemal tym samym sprzętem (ten sam obiektyw, dwie lustrzanki).

  • Pierwszą fotografię wykonał aparat, a nie człowiek (tryb automatyczny), ponadto prezentuje ona maksymalne pole widzenia przeciętnego aparatu kompaktowego lub amatorskiej lustrzanki, które nie oddaje wielkości pomieszczenia, tworząc fałszywe odczucie ciasnoty.
  • Drugą fotografię wykonano świadomie, odpowiednimi technikami kompensując kontrast sceny. Większe pole widzenia aparatu pozwala oddać poczucie przestrzeni, a odpowiednie naświetlenie pokazać naświetlenie pomieszczenia.

Fotografia wnętrz w turystyce i wynajmie innych obiektów.

Wg badań zdjęcia pokoi i obiektów wynajmowanych turystom wpływają na wzrost zainteresowania ofertą o ponad 200%. To wiedzą wszyscy, dlatego trudno spotkać ofertę pokoju hotelowego czy pensjonatu, która nie zawiera zdjęć.

Które oferty na listach portali noclegowych cieszą się największym zainteresowanie, jeżeli wszystkie zawierają fotografie? Otóż te, których oferta wzbogacona jest fotografie najwyższej jakości.

  • Z jednej strony to kwestia wizerunkowa – klient myśli: profesjonalne zdjęcie = dobra jakość obsługi.
  • Z drugiej strony dobrze zrobione zdjęcie pokazuje obiekt od najlepszej strony, pokazuje przestrzeń, klimat i zachęca do skorzystania z oferty.

Fotografia małych pomieszczeń

Zarówno w pracy agenta nieruchomości, jak i w prezentacji obiektów turystycznych, często spotykamy pomieszczenia o małej kubaturze. Najczęściej dotyczy to np. łazienek.
Ponownie proponuję porównanie fotografii zrobionej przez automatykę aparatu oraz wykonanej świadomie, z wykorzystaniem odpowiednik technik oraz dodatkowego oświetlenia.

profesjonalna fotografia toalety - Immago
profesjonalna fotografia toalety
amatorska fotografia toalety
amatorska fotografia toalety

Ponadto mogę zaoferować wykorzystanie techniki łączenia zdjęć, aby zaprezentować całość pomieszczenia na jednym ujęciu.

fotografia małego pomieszczenia - Immago
profesjonalna fotografia małego pomieszczenia

Fotografia wnętrz Immago – korzyści

  • Najwyższa jakość prac – osiągnięcie zamierzonych efektów wizualnych wymaga pracy, zaangażowania, doświadczenia, a także odpowiednich narzędzi.
    Oferuję to wszystko, abyś mogła/mógł skoncentrować się na sednie Twojego biznesu.
  • Rozsądne ceny – swoje usługi wyceniam adekwatnie do wymaganego zaangażowania. Dzięki planowaniu i dobrej organizacji pracy mogę zaoferować dobre ceny usług.
  • Szybki zwrot z inwestycji – rozsądne ceny = szybki zwrot z inwestycji.
    Fotografia wnętrz nie musi być droga. Zapewniam, że efekty zaangażowania fachowca szybko zwrócą się w postaci wzrostu zainteresowania ofertą nieruchomości lub nowymi turystami w obiekcie.

Zapraszam do kontaktu.
Z przyjemnością odpowiem na pytania i/lub prześle ofertę.